Page 11 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 11
nam 
tabel

Tabela 1: Parcialne izmerjene vrednosti in sumirana spremenljivka učne

uspešnosti respondentov 

Tabela 2: Osnovni opisni statistični podatki in rezultati preverjanja raz-
lik med aritmetičnimi sredinami (ANOVA) za posamezne sumacijske
spremenljivke in rezultate na testu inteligentnosti glede na spol 

Tabela 3: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v OŠ po spolu 

Tabela 4: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –

sociodemografske spremenljivke in družbeni položaj 

Tabela 5: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –

sociodemografske spremenljivke in družinski procesi 

Tabela 6: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –
sociodemografske spremenljivke in struktura ter velikost družine 

Tabela 7: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –

sociodemografske spremenljivke in šolska deviantnost 

Tabela 8: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –

sociodemografske spremenljivke in socialna anksioznost 

Tabela 9: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –

sociodemografske spremenljivke in odtujenost 

Tabela 10: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –

sociodemografske spremenljivke in anomičnost 

Tabela 11: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli –

sociodemografske spremenljivke in negativna samopodoba 
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16