Page 8 - Janja Žmavc in Igor Ž. Žagar, Kako so Evropejci odkrili neznane dežele in se spoznali z novimi ljudstvi, Evropa v slovenskih osnovnošolskih učbenikih, Dissertationes 14
P. 8
Kako so Evropejci odkrili neznane dežele ...

Kontekstualni oris učbenikov za pouk zgodovine 

Širši kontekst 

Perspektive v pojmovanju Evrope 

Mejniki v osnovnošolskem pouku zgodovine, učni načrt 
in učbeniki

Raba pojma Evropa v učnih ciljih učnega načrta za 
zgodovino

Neposredni kontekst situacije 

Raba pojma Evropa kot odraz socialnih situacij in 
institucij

Časovna zasidranost diskurza o Evropi 

Evropa v prostorskih orientacijah 

Evropavgrafičnemmaterialuintipografskihelementih 

Jezikovni kontekst 

Dinamika tvorjenja pomena Evrope v učbenikih – igra med 
eksplicitnim in implicitnim

Učbeniško pisanje kot tip posebne govorne dejavnosti 

StrategijejezikovnerabeindinamikatvorjenjapomenapojmaEvropa 

»‘Evropa‘ je središče sveta« 

»Slovenija je del ‚Evrope‘« 

»‘Evropejci‘so(le)odkrivaliinsespoznavaliznovimiljudstvi« 

»Vremenske motnje nad ‚Evropo‘« 

Kvantitativna analiza učbenikov za pouk zgodovine 

Pregled ugotovitev 

Socialni akterji 

Vrednote 

Akterji – pregled po posameznih razredih 

Korpus omemb pojma Evropa v izbranih učbenikih za pouk 
zgodovine na osnovni šoli

Šesti razred 

Branko Božič in Tomaž Weber: Zgodovina za šesti razred 

Splošne značilnosti 

Statistika pojavitev 
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13