Page 11 - Šimenc, Marjan, Sardoč, Mitja, Mlekuž, Ana. Državljanska vzgoja v Sloveniji. Nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 9
P. 11
alo tabel

Tabela 1: Opredelitev vsebinskega področja v raziskavi ICCS 2009 29

Tabela 2: Opredelitev afektovno-dejavnostnega področja v raziskavi ICCS 2009 31

Tabela 3: Opredelitev kognitivnega področja v raziskavi ICCS 2009 31

Tabela 4: Odnosi med konteksti, procesi in izidi 33

Tabela 5: Obseg vsebinskega in afektivno-dejavnostnega področja 33

Tabela 6: Vsebina vprašalnikov in (predvideni) čas reševanja 35

Tabela 7: Sodelujoče države v raziskavi ICCS 2009 37

Tabela 8: Velikost lokalne skupnosti, v kateri je šola 40

Tabela 9: Spol učiteljev 41

Tabela 10: Starost učiteljev 41

Tabela 11: Kateri predmet poučuje učitelj največ ur na teden na izbrani šoli 42
v letu izvajanja raziskave ICCS?

Tabela 12: Poučevanje ostalih predmetov na izbrani šoli v letu izvajanja raziskave ICCS 42

Tabela 13: Približen odstotek ur poučevanja v osmem razredu 43

Tabela 14: Spol učencev, vključenih v raziskavo v 8. razredu 43

Tabela 15: Opis učenca oz. učenke (8. razred) 44

Tabela 16: Država rojstva (8. razred): 44

Tabela 17: Imigrantsko ozadje učenca oz. učenke (8. razred) 45

Tabela 18: Jezik, ki ga učenec oz. učenka večinoma govori doma (8. razred) 45

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16