Page 9 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 9
ke 9  

61 Slika 1 ■ Koncept raziskave

61 Slika 2 ■ Načrt stalne razstave 20. stoletje / Kontinuitete in prelomi
v Moderni galeriji

62 Slika 3 ■ Vstopna točka ■ začetek kronološke poti ogleda v Moderni galeriji

62 Slika 4 ■ Vstopna točka ■ začetek problemske poti ogleda v Moderni galeriji

63 Slika 5 ■ Avantgarda dvajsetih let v Moderni galeriji

80 Slika 6 ■ Prikaz podatkov o obiskovalčevem diskurzu,
pridobljenih z opazovanjem naključnih obiskovalcev

83 Slika 7 ■ Tabelarični prikaz števila in deleža opazovanih naključnih
obiskovalcev na posameznih poteh ogleda

84 Slika 8 ■ Prikaz podatkov o obiskovalčevem diskurzu, pridobljenih
z intervjuvanjem ciljno izbranih obiskovalcev (podobnosti med poznavalci
in nepoznavalci)

101 Slika 9 ■ Prikaz triangulacije podatkov o obiskovalčevem diskurzu,
pridobljenih z opazovanjem naključnih obiskovalcev in intervjuvanjem
ciljno izbranih obiskovalcev

102 Slika 10 ■ Prikaz podatkov o obiskovalčevem diskurzu, pridobljenih
z intervjuvanjem ciljno izbranih obiskovalcev (razlike med poznavalci
in nepoznavalci)
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14