Page 9 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 9
Slike

210 Slika 1: Riba kadilka
212 Slika 2: Himere na notredamski katedrali I
212 Slika 3: Himere na notredamski katedrali II
213 Slika 4: Himere na notredamski katedrali III
216 Slika 5: Vodstvo Univerze v Amsterdamu
218 Slika 6: Konstrukcija pomena v mentalnih prostorih
219 Slika 7: Marlborovi kavboji – subverzivni oglas
220 Slika 8: Marlborova dežela – subverzivni oglas
222 Slika 9: Sadež, najden v reki Detroit I
224 Slika 10: Plod kruhovca v Tortugueru
224 Slika 11: Plod kruhovca – cel, prerezan vzdolž in počez
225 Slika 12: Kruhovec, koristi za zdravje
225 Slika 13: Sadež, najden v reki Detroit I
226 Slika 14: Sadež, najden v reki Detroit II
228 Slika 15: Maclura pomifera
228 Slika 16: Maclura pomifera
229 Slika 17: Maclura pomifera
229 Slika 18: Maclura pomifera
230 Slika 19: Sadež, najden v reki Detroit I
230 Slika 20: Sadež, najden v reki Detroit II
233 Slika 20: Willy Brandt v Varšavskem getu
246 Slika 21: Grafična ponazoritev makro in mikro ravni napak v sklepanju
247 Slika 22: Razmerje med praktičnim in logičnim sklepanjem
249 Slika 23: Razmerje med makro in mikro zgodovino

9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14