Page 9 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 9
abele in slike 9

29 Tabela 1.1: Delež pokritosti različnih domen v raziskavi ICCS 2016
(instrumenta za učence)

35 Tabela 2.1: Čas ravnateljevanja
36 Tabela 2.2: Sodelovanje učiteljev – mnenja ravnateljev
36 Tabela 2.3: Opis šole – mnenja ravnateljev o klimi na šoli
37 Tabela 2.4: Naprave za šolsko delo, povezane z internetom
37 Tabela 2.5: Neposredno šolsko okolje
38 Tabela 2.6: Velikost šolskega okolja v katerem je šola
38 Tabela 2.7: Delež otrok na šoli, ki prihaja iz ekonomsko dobro

stoječih družin in deprivilegiranih družin
39 Tabela 2.8: Viri družbenih napetosti v neposrednem šolskem okolju
40 Tabela 2.9: Spol učiteljev
40 Tabela 2.10: Starost učiteljev
40 Tabela 2.11: Poučevanje na različnih šolah
41 Tabela 2.12: Predmeti, ki jih poučujejo učitelji
41 Tabela 2.13: Opis učenca oziroma učenke
42 Tabela 2.14: Izobrazbene aspiracije učencev
42 Tabela 2.15: Imigrantsko ozadje učencev
43 Tabela 2.16: Jezik, ki ga učenci govorijo doma
43 Tabela 2.17: Izobrazba mame oziroma skrbnice
44 Tabela 2.18: Izobrazba očeta oziroma skrbnika
44 Tabela 2.19: Število knjig doma
45 Tabela 2.20: Uporaba naprav doma
45 Tabela 2.21: Internetna povezava doma
45 Tabela 2.22: Vernost učencev
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14