Page 8 - Tatjana Vonta, Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih sprememb, Digitalna knjižnica, Dissertationes 8
P. 8
Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih sprememb

Kaj se je dogajalo pri nas 

II Predšolska vzgoja v izzivih družbe konec 20. in v začetku 
21. stoletja

Spremembe v družbi in njihov vpliv na vzgojo in izobraževanje 

Od industrijskega modela izobraževanja k modelu ustvarjalne 
delavnice oziroma ateljeju

Globalizacija in medkulturni dialog 

Pripravljenost na spremembe 

Človekove pravice in otrokove pravice kot osnova pristopov v vzgoji

in izobraževanju 

Demokratizacija družbe in njen vpliv na vzgojo in izobraževanje 

Spremembe znanstvenih paradigem 

Predšolska vzgoja v izzivih sodobne družbe – obdobje zrelosti ali

obdobje utrditve 

Novi cilji 

Otrokove pravice in potrebe ter zagovorništvo 

Vpliv sodobnih študij o delovanju možganov 

Otrokov razvoj in učenje 

Povzetek spoznanj o otrokovem razvoju in učenju 

Skriti kurikulum, osredotočenost na otroka in razvojno primerna

praksa 

Partnerstvo z družinami 

Odzivi prakse 

Sodobno razumevanje kakovosti v organizirani predšolski vzgoji 

Kakovost predšolske vzgoje 

Kakovost vrtca z vidika otrok 

Kakšen je vpliv kakovosti organizirane predšolske vzgoje

na otrokov razvoj 

Študije o učinkih Head Start programov 

Kakovost organizirane predšolske vzgoje z vidika staršev 

Kakovost organizirane predšolske vzgoje z vidika širše skupnosti 

Človeški potenciali 

Človekove pravice 
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13