Page 9 - Tatjana Vonta, Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih sprememb, Digitalna knjižnica, Dissertationes 8
P. 9
alo 

Participacija 
Zmanjševanje revščine 
Kakovost z vidika izvajalcev 
Kako ocenjujemo kakovost v organizirani predšolski vzgoji 
Kazalci kakovosti organizirane predšolske vzgoje 
Kakovost vzgojiteljev 
Sprememba kulture učenja in skrbi za otroke 
Odločanje 
Olajševanje in spodbujanje učenja 
Modeliranje 
Evalvacija vzgojitelja 
Zakaj evalvirati vzgojitelja 
Osnove za oblikovanje evalvacije vzgojitelja 
Značilnosti sistema evalvacije vzgojitelja 
Kriteriji evalvacije 
Viri informacij za evalvacijo vzgojitelja 
a) Opazovanje v oddelku 
b) Strukturirana refleksija 
c) Dokumenti načrtovanja (vzgojiteljeva priprava) 
d) Razgovori po opazovanju 
e) Strokovni portfolio 
f) Drugi dokazi 
Evalvacijski postopki 
Oblikovanje procesa 
Kako sistem evalvacije vzgojiteljev vgraditi v sistem napredka,
razvoja vrtca v smeri zviševanja kakovosti 
Značilnosti profesionalnega razvoja 
Refleksija svoje prakse 
Samoocenjevanje in samousposabljanje 
Skupnost učečih 
Usposobljeni opazovalci 
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14