Page 9 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 9
vsebina 9

Drago B. Rotar, Informalno pridobivanje znanja 103

Informalno in antropološko 105

Transmisija in koherenca 108

Epistemè in družbena praksa 111

Šole, pristopi 116

Status realnosti ali sklep 120

Literatura 122

Taja Kramberger, Figure antiintelektualizma s posebnim ozirom
na formalno in neformalno pridobljena znanja 127

Kristalizacija pojmovanja intelektualca in antiintelektualca 132
v novejši evropski zgodovini

Poglavje iz ameriške zgodovine preučevanja antiintelektualizma 145

Spoznavanje in spoznavni procesi v formalnem in neformalnem
izobraževanju 151

Transformacije izobraževanja, antiintelektualizem, neoliberalizem
in sodobni svet 154

Neformalni epilog 161

Literatura 162

Viri 167

Petra Javrh, Pomen učiteljeve profesionalne odličnosti 169
v neformalnem izobraževanju

Kaj vpliva na poklicno odločitev učitelja 172

Kdo dela na področju izobraževanja odraslih 174

Pomen trdne poklicne identitete 175

Poklicna socializacija naj pripravlja, usmerja in potrjuje 177
v profesionalni odličnosti

Kolikšen del poklicne podobe učitelja je odličnost 180

Slovenske študije o profesionalnem razvoju učiteljev 182

Izkušnje o potrebni profesionalni odličnosti s področja dela 186
z ranljivimi skupinami

Nove poti do najbolj ranljivih odraslih 189

Zavezanost področju dela z ranljivimi odraslimi 189

Nujno je spodbujanje udeleženih k politični akciji 190
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14