Page 13 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 13
alo slik in 13  
preglednic

Slika 1: Racionalni diskurz – kooperativno delovanje oz. pridobivanje znanja 55

Slika 2: Komunikacijske vsebine in kulturno izročilo (avtonomija) 57

Slika 3: Formalizacija avtonomnih trditev in kulturno izročilo 57

Slika 4: Specializirane argumentacije (šole) in kulturno izročilo 58

Slika 5: Model: Šola, država, družba – komunikacije med družbeno-izobraževal-
nimi sferami 60

Slika 6: Model: Šole in oblike komunikativnega delovanja 63

Slika 7: Figure antiintelektualizma 148

Slika 8: Antiintelektualni in kritično-refleksivni (intelektualni) dispozitiv skozi 159
razmerje učitelj – učenec

Preglednica 1: Razlikovanje med dvema življenjskima svetovoma – avtonomijo 56
in tradicijo

Preglednica 2: Osnovne oblike učenja 79

Preglednica 3: Značilne figure antiintelektualizma v času afere Dreyfus 135

Preglednica 4: Države EU glede na razvitost sistema priznavanja 214
neformalnega in priložnostnega učenja

Preglednica 5: Oprostitev opravljanja predmetov/dela programa glede na znanje,
pridobljeno po drugih poteh 217

Preglednica 6: Oprostitev opravljanja predmetov/dela programa glede na vrsto
institucije (v %) 218
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18