Page 11 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 11
reglednica 3: Subjektivni pogled učiteljev na učenje in delo dijakov 117
po posameznem vsebinskem sklopu 123
Ana Kozina ◆ Pogled učiteljev na obravnavo učne snovi v svojem razredu 126
Preglednica 1: Subjektivni pogledi učiteljev na obravnavo nove učne snovi 133
Polona Kelava ◆ Pogled dijakov na obravnavo učne snovi 136
Preglednica 1: Subjektivni pogledi dijakov na obravnavo nove učne snovi
Preglednica 2: Napoved pogleda dijakov na načine obravnave nove snovi 137
na podlagi pogostosti nadaljnjega strokovnega izobraževanja in usposabljanja
učiteljev v zadnjih dveh letih 141
Tina Rutar Leban ◆ Primerjava odgovorov učiteljev in njihovih dijakov 142
v zvezi s potekom obravnavanja učne snovi 143
Preglednica 1: Aktivno spodbujanje dijakov s strani učitelja 144
Preglednica 2: Usmerjenost na praktično uporabnost 145
Preglednica 3: Uporaba avdio-vizualnih pripomočkov 146
Preglednica 4: Pasivna vloga dijakov
Preglednica 5: Motivacijski pristop k obravnavi učne snovi 147
Preglednica 6: Povprečen odstotek skladnih odgovorov z dijaki po vseh postavkah
za posameznega učitelja 151
Tina Vršnik Perše ◆ Primerjava odgovorov o obravnavi učne snovi
v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju ter gimnazijskem 152
in osnovnošolskem izobraževanju
Preglednica 1: Primerjava subjektivnih pogledov učiteljev gimnazijskega 154
ter poklicnega in strokovnega izobraževanja na obravnavo nove učne snovi
Preglednica 2: Primerjava subjektivnih pogledov dijakov gimnazijskega
ter poklicnega in strokovnega izobraževanja na obravnavo nove učne snovi

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16