Page 8 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 8
profesionalni razvoj in poučevanje 101
Tina Rutar Leban, Marija Javornik Krečič, Tina Vršnik Perše ◆ Subjektivne
teorije in pojmovanja učiteljev 103
Subjektivna pojmovanja učiteljev o lastnem učenju 107
Subjektivna pojmovanja učiteljev vplivajo na učenje in delo dijakov 115
Ana Kozina ◆ Pogled učiteljev na obravnavo učne snovi v svojem razredu 123
Tina Vršnik Perše ◆ Povezovanje subjektivnih pojmovanj in ravnanj učiteljev 129
Polona Kelava ◆ Pogled dijakov na obravnavo učne snovi 133
Tina Rutar Leban ◆ Primerjava odgovorov učiteljev in njihovih dijakov
v zvezi s potekom obravnavanja učne snovi 141
Tina Vršnik Perše ◆ Primerjava odgovorov o obravnavi učne snovi
v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju ter gimnazijskem 151
in osnovnošolskem izobraževanju

4 | kako naprej? 157
Ana Kozina ◆Spodbujanje aktivnih načinov poučevanja skozi profesionalni razvoj 159

Tina Vršnik Perše, Ana Kozina, Polona Kelava, Tina Rutar Leban, 165
Milena Ivanuš Grmek ◆ Izhodišča za nadaljevanje

Povzetek 175
Summary 177
Literatura 179
Imensko kazalo 195
Pojmovno kazalo 199

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13