Page 11 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 11
izvirni izdaji 11

Izvirnik je izšel z naslednjimi bibliografskimi podatki:

Di Pietro, G., Biagi, F., Costa, P., Karpiński Z., Mazza, J., The likely impa-
ct of COVID-19 on education: Reflections based on the existing literature
and recent international datasets, EUR 30275 EN, Urad za publika-
cije Evropske unije, Luksemburg, 2020, ISBN 978-92-76-19937-3,
doi:10.2760/126686, JRC121071


Dostopen je na:
https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/
b48d50f6-b753-11ea-bb7a-01aa75ed71a1/language-en

Izvirnik je tehnično poročilo Skupnega raziskovalnega središča (JRC), služ-
be Evropske komisije za znanost in znanje. Njen namen je zagotoviti znanstve-
no podporo, ki temelji na dokazih, za evropske procese oblikovanja politik.
Omenjeni znanstveni rezultati ne izražajo političnega stališča Evropske komi-
sije. Niti Evropska komisija niti osebe, ki delujejo v njenem imenu, niso odgo-
vorne za uporabo podatkov iz te publikacije. Za informacije o metodologiji in
kakovosti, na katerih temeljijo podatki iz te publikacije, katerih viri ne izhaja-
jo iz službe Eurostat ali drugih služb Komisije, naj se uporabniki obrnejo na
omenjeni vir. Uporabljene označbe in predstavitev gradiva na zemljevidih ne
pomenijo izražanja kakršnega koli mnenja Evropske unije o pravnem statusu
katere koli države, ozemlja, mesta ali območja ali njegovih oblasti ali glede raz-
mejitve njegovih meja.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16