Page 9 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 9
like 9

27 Slika 1: Učenci z virtualnim učnim okoljem v šoli, do katerih lahko
dostopajo izven pouka in šolskih prostorov glede na stopnjo ISCED
in državo, šolsko leto 2017/18

31 Slika 2: Čustvena opora staršev glede na njihovo izobrazbo
33 Slika 3: Širokopasovni dostop do interneta glede na dohodek

gospodinjstva v EU, 2019
34 Slika 4: Dostop do računalnika doma glede na izobrazbo staršev
35 Slika 5: Možnost otrok za dostopa do mirnega prostora za učenje

glede na kvartil ESCS
36 Slika 6: Otroci, ki živijo v stanovanju, v katerem pušča streha,

ima vlažne stene, tla ali temelje ali je prisotna plesen na okenskih
okvirih ali tleh, glede na dohodek gospodinjstva v EU, 2018
37 Slika 7: Nezmožnost zagotovitve obroka z mesom, piščancem,
ribami (ali vegetarijanskim nadomestkom) vsak drugi dan glede
na dohodke gospodinjstva v EU, 2018
39 Slika 8: Razpoložljivost IKT, ki jo 15-letniki lahko uporabljajo v šoli
glede na kvartil ESCS
40 Slika 9: Odstotek ravnateljev šol, ki se »strinjajo« ali se »povsem
strinjajo« z izjavo: »Na voljo imamo učinkovito platformo za spletno
učenje«
41 Slika 10: Potreba po strokovnem izpopolnjevanju na področju
veščin IKT za poučevanje
41 Slika 11: Vključitev uporabe IKT v izobraževanje in usposabljanje
učiteljev
43 Slika 12: Socialno-ekonomske vrzeli v rezultatih na področju RI in RR
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14