Page 11 - Pedagoški inštitut, nekaj dejstev. Pedagoški inštitut: Ljubljana 2019
P. 11
bine raziskovanja:

socialni in čustveni dejavniki učenja in poučevanja, blagostanje;

pozitivni razvoj mladih v različnih kontekstih; 9

predšolska vzgoja in prehod v osnovno šolo ter sodelovanje s
starši;

profesionalni razvoj učiteljev, vzgojiteljev in drugih strokovnih
delavcev v vzgoji in izobraževanju;

vključevanje, učenci in dijaki s posebnimi potrebami, učenci in
dijaki priseljenci.

Članice centra:
doc. dr. Ana Kozina, znanstvena sodelavka, vodja centra
Tina Pivec, mlada raziskovalka
dr. Tina Rutar Leban, znanstvena sodelavka
Manja Veldin, raziskovalka
doc. dr. Maša Vidmar, znanstvena sodelavka
izr. prof. dr. Tina Vršnik Perše, višja znanstvena sodelavka

Center za filozofijo vzgoje
Teoretski okvir raziskav, ki se izvajajo v okviru centra, so klasične
in sodobne filozofske ideje o vzgoji in izobraževanju. Raziskave
vključujejo različne filozofske pristope k analizi in interpretaciji
epistemoloških, metafizičnih, etičnih in političnih razsežnosti
vzgoje in izobraževanja. Posebna pozornost je namenjena kritični
analizi temeljnih konceptov (vzgoja, izobrazba, indoktrinacija,
državljanstvo, toleranca, pravičnost, enakost možnosti,
človekove in otrokove pravice, znanje, patriotizem itd.).
Člani centra
doc. dr. Zdenko Kodelja, znanstveni svetnik, vodja centra
red. prof. dr. Marjan Šimenc, znanstveni svetnik
dr. Mitja Sardoč, višji znanstveni sodelavec
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16