Page 10 - Pedagoški inštitut, nekaj dejstev. Pedagoški inštitut: Ljubljana 2019
P. 10
raziskovanje vpliva kulturnih sprememb na pedagoški
proces in rezultate učenja, skupaj z refleksijami aktualnih
družbeno-političnih modelov;
8 raziskovanje preobrazbe šole iz transmisijske v transformacijsko,
raziskovanje pomena kurikularne reforme in različnih drugih,
s kurikulom povezanih konceptov.
Člani/ce centra
doc. dr. Valerija Vendramin, višja znanstvena sodelavka,
vodja centra
red. prof. dr. Darko Štrajn, znanstveni svetnik
mag. Ana Mladenović, mlada raziskovalka
dr. Bogomir Novak, višji znanstveni sodelavec (v pokoju)

Center za evalvacijske študije
Center za evalvacijske študije deluje v okviru raziskovalnih
področij vzgoje in izobraževanja in psihologije. V svojem jedru
center skrbi za evalvacijo šolskega sistema, delov in celote,
hkrati pa z aktivnim delovanjem članic na medsebojno
povezanih področjih sledi cilju izboljšave šolskega sistema za
dosego optimalnih učinkov na ravni posameznika, razreda, šol in
skupnosti. Raziskovalna skupina centra se osredotoča na
spodbujanje enakih možnosti za izobraževanje in s tem
spodbujanjem razvoja za vse v izobraževanje vključene
posameznike. Z vsebinskimi področji preučevanja dejavnikov, ki
v učencih in učenkah (preko njihovih notranjih stanj in vedenj)
vplivajo na zmanjšano možnost pridobivanja znanja ter njihovo
blagostanje posegamo (tudi) na področje duševnega zdravja.
Osrednji koncepti se vežejo na socialne in čustvene vidike učenja
in poučevanja, tako z vidika učencev in učenk kot z vidika
učiteljev. Skupina gradi na znanju in izkušnjah v raznolikih
znanstveno raziskovalnih projektih ter na povečevanju
mednarodnega sodelovanja predvsem z možnostjo skupnega
oblikovanja vseevropskih smernic izboljševanja in evalvacije
učnega procesa.
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15