Page 5 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 5
Vsebina

1 UVODNIK
Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
7 Raziskavi TIMSS in PISA sta mnogo več kot zgolj dosežki

2 RAZPRAVE
Eva Klemenčič
15 Akademsko znanje in TIMSS: ali slovenska šolska politika vidi dovolj daleč?
Manja Podgoršek, Jasmina Ferme, Alenka Lipovec
31 Vpliv nekaterih situacijskih in motivacijskih dejavnikov na dosežke četrtošolcev

pri matematiki v raziskavi TIMSS 2015
Barbara Japelj Pavešić
55 Kdo ima veselje z matematiko in naravoslovjem v šoli?
Anja Bajda Gorela
87 Umetnost in matematika: problem motivacije in predlogi za izboljšave
Mojca Štraus
121 So v Sloveniji učno najuspešnejši 15-letniki tudi najbolj zadovoljni z življenjem?

Primerjava napovednikov visokih dosežkov in zadovoljstva z življenjem
iz raziskave PISA 2015
Klaudija Šterman Ivančič
157 Šolska klima in medvrstniško nasilje v srednjih šolah: raziskava PISA 2015
Ana Kozina and Mojca Štraus
185 Relationship between academic achievement as measured in the PISA study
and wellbeing indicators: preliminary findings

3
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10