Page 8 - Valerija Vendramin in Renata Šribar, Spoli, seksualnost in nasilje skozi nove medije, Digitalna knjižnica, Dissertationes 11
P. 8
Spoli, seksualnost in nasilje skozi nove medije

Aktivnosti in nujnost refleksije na pedagoškem področju in ter načelna

izhodišča ravnanja 

Primer: »spolna vzgoja« v kurikulumu 

Uradna vednost 

Koncepti pismenosti 

Mesto feministične teorije v edukaciji 

Značilni primeri iz šolskega okolja 

Simptomatični odzivi 

IV Problematika porna in drugih konstrukcij sprege seksa in na- 
silja skozi nove medije

Opredelitev in značilnosti novih medijev 

Koncept spolov 

Koncept spolnosti 

Konceptualizacija nasilja 

Nasilje pornoželje 

»Tvegana razmerja«: medijske vsebine in novomedijska nadgradnja 

Temeljne opredelitve 

Mladostniško ospoljenje v novomedijskih razmerjih 

»Maskulinost«, »femininost« 

Komercialna seksualizacija 

Razredna razmerja v segmentu deklet 

Študija primera: (samo)pornografizacija 

Sociološki in socialnopsihološki pristop k potencialno škodljivim

(novo)medijskim vsebinam in odnosom 

V Potencialna škoda in onkraj nje v (novo)medijskih razmerjih 

Platforma za izboljšanje otroških in mladostniških kompetenc na po-

dročju spolnosti, nasilja in novih medijev: »spolna vzgoja« 

VI Sklep 

Povzetek 
Summary 
Viri in literatura 
Imensko kazalo 
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13