Page 8 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 8
rugo pedagoškega diskurza

Post-normativnost in ne-izobrazba 54

Metafizika perverzije 57

Literatura 59

Peter Klepec, Lekcije Deleuzovega pojmovanja vajeništva 61

Primož Krašovec, Neoliberalna epistemologija – od nemožnosti
vedeti do človeškega kapitala 77

O čem govorimo, ko govorimo o neoliberalizmu? 78

Hayekov epistemološki obrat 84

Polanyijevo višje načelo 89

Izobraževanje kot kapitalska naložba (Drucker) 94

Znanje kot človeški kapital (Machlup) 98

Literatura 102

Klemen Miklavič, Soočenje idej o visokem šolstvu v Evropi: 107
diskurzi, ideje in konceptualne podlage bolonjskega procesa

Bolonjski proces – interpretacije in kritike 110

Analiza bolonjskih dokumentov 111

Kontekst in analiza 121

Zaključek 127

Literatura 129

Janez Krek, Ni drugega pedagoškega diskurza 133

Prevladujoči pedagoški diskurz 134

Na šolski sistem in znanje sedanjih generacij vpliva sistem popust­
ljivosti za hrbtom zavesti 138

Za drugi družbeni diskurz 143

Literatura 144

Katarina Vodopivec Kolar, Antropološka analiza narcisizma v iz­
branih slovenskih osnovnih šolah 147

Narcisizem – prevladujoči socialni karakter potrošniške družbe 149

Trendi vzgoje v sodobni potrošniški družbi 151

Empirična antropološka analiza narcisizma v izbranih slovenskih
osnovnih šolah 156

Zaključek 161

Literatura 167
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13