Page 9 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 9
abele in slike 9

19 Tabela 2.1: Sodelujoči osmošolci po spolu – Slovenija
25 Tabela 3.1: Podrobnejši rezultati percepcije učencev

o njihovi evropski identiteti – Slovenija
35 Tabela 4.1: Stališča učencev o pravicah evropskih državljanov

glede zaposlovanja – Slovenija
44 Tabela 4.2: Stališča učencev o pravicah imigrantov – Slovenija
52 Tabela 5.1: Stališča učencev o sodelovanju evropskih držav

– Slovenija
57 Tabela 5.2: Stališča učencev o prihodnosti Evrope

– stališča osmošolcev v Sloveniji
58 Tabela 5.3: Percepcija učencev o Evropi – stališča osmošolcev

v Sloveniji
65 Tabela 5.4: Pričakovanja učencev glede njihove prihodnosti

– Slovenija
69 Tabela 6.1: Priložnosti učenja o Evropi v šoli – stališča učencev

v Sloveniji
72 Tabela 7.1: Stališča učencev o starosti in pravicah – Slovenija
73 Tabela 7.2: Stališča učencev v Sloveniji o etičnem potrošništvu
74 Tabela 7.3: Stališča učencev o pravicah v Sloveniji

23 Slika 3.1: Percepcija učencev o njihovi evropski identiteti
26 Slika 3.2: Nacionalna povprečja stališč učencev do evropske

identitete, vključujoč mednarodne trende
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14