Page 10 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 10
27 Slika 3.3: Nacionalna povprečja na lestvici učenčeve evropske
identitete glede na spol, imigrantsko ozadje in zaupanje
v državljanske institucije

34 Slika 4.1: Stališča učencev do svobode in omejitev gibanja
znotraj Evrope – vezano na delo

36 Slika 4.2: Nacionalna povprečja na lestvici učenčevih stališč
o svobodi gibanja znotraj Evrope glede na spol, imigrantsko ozadje
in raven državljanske vednosti

38 Slika 4.3: Nacionalna povprečja na lestvici učenčevih stališč
o omejitvi gibanja znotraj Evrope glede na spol, imigrantsko ozadje
in raven državljanske vednosti

42 Slika 4.4: Stališča učencev do enakih pravic za imigrante
43 Slika 4.5: Nacionalna povprečja za učenčevo odobravanje enakih

pravic za imigrante in trendi glede tega
45 Slika 4.6: Nacionalna povprečja na lestvici učenčevih stališč

o enakih pravicah za imigrante glede na spol, imigrantsko ozadje
in raven državljanske vednosti
10 49 Slika 5.1: Stališča učencev do sodelovanja v Evropi
51 Slika 5.2: Nacionalna povprečja na lestvici o stališčih do sodelovanja
med evropskimi državami glede na spol, imigrantsko ozadje
in raven državljanske vednosti
54 Slika 5.3: Pozitivna pričakovanja učencev glede prihodnosti Evrope
55 Slika 5.4: Negativna pričakovanja učencev glede prihodnosti Evrope
59 Slika 5.5: Stališča učencev do Evropske unije
61 Slika 5.6: Zaupanje učencev v evropske institucije
62 Slika 5.7: Pričakovanja učencev glede glasovanja na volitvah
64 Slika 5.8: Pričakovanja učencev glede njihove lastne prihodnosti
70 Slika 6.1: Poročanja učencev o tem, koliko priložnosti za učenje
o Evropi so imeli v šoli

kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15