Page 10 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 10
45 Tabela 2.18: Dolžina obiskovanja vrtca
46 Tabela 2.19: Starost otroka ob vstopu v 1. razred
46 Tabela 2.20: Kaj so otroci znali, še preden so postali prvošolci
47 Tabela 2.21: Pogostost aktivnosti, ki so jih starši počeli z otrokom,

preden je ta vstopil v šolo
48 Tabela 2.22: Pogostost izostanka učencev pri pouku
48 Tabela 2.23: Kako pogosto so učenci utrujeni in/ali lačni,

ko pridejo v šolo?
49 Tabela 2.24: Pogostost zajtrkovanja otrok
49 Tabela 2.25: Stopnja izobrazbe staršev ali skrbnikov
50 Tabela 2.26: Zaposlitev oziroma poklic staršev ali skrbnikov
50 Tabela 2.27: Pogostost branja za zabavo in branja za učenje

– ocena učencev
51 Tabela 2.28: Mnenja učencev o branju – kaj jim je pri branju všeč

in kaj ne
52 Tabela 2.29: Samoocena učencev o branju
53 Tabela 2.30: Pogostost izposoje knjig iz šolske ali javne knjižnice
10 – ocena učencev
53 Tabela 2.31: Pogostost uporabe računalnika ali tablice za šolsko delo

doma, v šoli in drugje
54 Tabela 2.32: Pogostost uporabe računalnika ali tablice glede

na šolske aktivnosti
54 Tabela 2.33: Časovna ocena uporabe ali tablice za različne aktivnosti

3.0 Bralni dosežki četrtošolcev v Sloveniji (PIRLS in ePIRLS)
56 Tabela 3.1: Porazdelitev bralnih dosežkov PIRLS 2016
59 Tabela 3.2: Bralni dosežek ePIRLS – primerjava med državami
61 Tabela 3.3: Bralni dosežki pri PIRLS in ePIRLS

(le za tiste učence, ki so sodelovali v obeh preizkusih)
63 Tabela 3.4: Bralni dosežki pri PIRLS in ePIRLS – za informativna

besedila (le za tiste učence, ki so sodelovali v obeh preizkusih)
68 Tabela 3.5: Opisi mednarodnih bralnih mejnikov
70 Tabela 3.6: Odstotki učencev glede na doseganje mednarodnih

mejnikov (PIRLS)
73 Tabela 3.7: Trendi v bralnih dosežkih PIRLS
77 Tabela 3.8: Trendi razlik v bralnem dosežku v Sloveniji

– glede na mednarodne mejnike (višji in najvišji mejnik)
77 Tabela 3.9: Trendi razlik v bralnem dosežku v Sloveniji

– glede na mednarodne mejnike (srednji in nižji mejnik)
78 Tabela 3.10: Delež učencev po mednarodnih mejnikih bralnih

dosežkov (ePIRLS)
78 Tabela 3.11: Bralni dosežek glede na spol (PIRLS)

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15