Page 7 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 7
sebina 7

9 Tabele in slike

15 Predgovor

17 1.0 Uvod v Mednarodno raziskavo bralne pismenosti
(IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016)

18 1.1 Teoretična izhodišča PIRLS 2016 in ePIRLS 2016
21 1.2 Kontekstualni in ocenjevalni okvir – instrumenti, populacija in vzorčenje PIRLS

in ePIRLS 2016
21 1.2.1 Instrumenti PIRLS in ePIRLS 2016
32 1.2.2 Populacija in vzorčenje
33 1.2.3 Izvedba raziskave PIRLS/ePIRLS 2016
35 1.3 Sodelujoči izobraževalni sistemi v PIRLS 2016 in ePIRLS 2016

37 2.0 Slovenija v raziskavi PIRLS in ePIRLS 2016
38 2.1 Opis vzorca raziskave v Sloveniji
38 2.1.1 Opis vzorca učiteljev, ravnateljev in sodelujočih šol v Sloveniji
43 2.1.2 Opis vzorca učencev (in staršev četrtošolcev) v Sloveniji

ter nekatere značilnosti učencev in njihovih staršev

55 3.0 Bralni dosežki četrtošolcev v Sloveniji (PIRLS in ePIRLS)
55 3.1 Porazdelitev bralnih dosežkov
65 3.2 Bralni dosežki glede na mednarodne mejnike
65 Kako so oblikovani opisi mejnikov?
68 Kaj zna učenec, ki je dosegel določen bralni mejnik?
73 3.3 Trendi v bralnih dosežkih
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12