Page 9 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 9
abele in slike 9

1.0 Uvod v Mednarodno raziskavo bralne pismenosti
22 Tabela 1.1: Odstotek pokritosti besedil glede na namen branja

ter procese razumevanja

2.0 Slovenija v raziskavi PIRLS in ePIRLS 2016
38 Tabela 2.1: Spol učiteljev
38 Tabela 2.2: Starost učiteljev
39 Tabela 2.3: Število let poučevanja (učiteljev)
39 Tabela 2.4: Okolje šole – glede na število prebivalcev
40 Tabela 2.5: Okolje šole – glede na tip naselja
40 Tabela 2.6: Slovenščina kot prvi jezik učencev – ocena ravnateljev
41 Tabela 2.7: Osnovno študijsko področje učiteljev
41 Tabela 2.8: Poudarek različnim področjem tekom študija učiteljev
42 Tabela 2.9: Ure strokovnega izobraževanja/usposabljanja učiteljev,

povezanega z branjem ali poučevanjem branja v zadnjih dveh letih
42 Tabela 2.10: Število let ravnateljevanja
43 Tabela 2.11: Stopnja izobrazbe ravnateljev
43 Tabela 2.12: Kvalifikacije ravnateljev na področju vodenja

v izobraževanju
44 Tabela 2.13: Spol učencev
44 Tabela 2.14: Spol staršev
44 Tabela 2.15: Država rojstva otrok – poročanje staršev
44 Tabela 2.16: Starost otrok, rojenih izven Sloveniji, ko so prišli

v Slovenijo
45 Tabela 2.17: Delež četrtošolcev, ki so obiskovali vrtec
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14