Page 9 - Melita Puklek Levpušček et al., Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009, Dissertationes 21
P. 9
vsebina 

Indeks zaznanega pozitivnega odnosa učiteljev do dijaka 

Stališčadošoleinpoukazvidikasocialnoekonomskegapoložajadijaka 

Stališča do šole in pouka z vidika razlik po spolu 

Sekundarne analize rezultatov 

Povezanost nekaterih individualnih in socialnih značilnosti sloven- 
skih dijakov z njihovo bralno pismenostjo

Baza podatkov 

Preučevane spremenljivke 

Opisna analiza podatkov, zbranih na vzorcu dijakov prvega letnika 
srednje šole

Model povezanosti bralnih dosežkov z nekaterimi individualnimi
značilnostmi dijakov ter značilnostmi njihovega domačega
in učnega okolja 

Omejitve, prednosti in nadaljnje analize 

Splošni zaključki in pedagoške implikacije 

Bralne aktivnosti (bralne navade in motivacija) 

Metakognitivne in učne strategije 

Zaznano učno okolje 

Model povezanosti vrste izobraževalnega programa, nekaterih
individualnih in socialnih značilnosti slovenskih dijakov z njihovo
bralno pismenostjo 

Povzetek 
Summary 
Literatura 
Imensko in stvarno kazalo 
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14