Page 12 - Melita Puklek Levpušček et al., Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009, Dissertationes 21
P. 12
 Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi pisa 2009

Št. tabele Naslov Stran

 Izhodišča merjenja znotraj vprašalnikov o

 Primer kompleksnega vprašanja izbirnega tipa 1 v raziska- 
vi PISA 2009

 Primer kompleksnega vprašanja izbirnega tipa 2 

 Odstotek odgovorov na vprašanje: Približno koliko časa 
navadno nameniš branju za zabavo?

 Odstotek dijakov, ki so na posamezne trditve indeksa uži- 
vanja v branju odgovarjali s »Strinjam se« in »Popolno-
ma se strinjam«

 Odstotek dijakov, ki berejo bralno gradivo »večkrat na 
mesec« ali »večkrat na teden«, ter njihovi povprečni bral-
ni dosežki

 Odstotek dijakov, ki berejo različne kombinacije bralnih 
gradiv »večkrat na mesec« ali »večkrat na teden«, ter nji-
hovi povprečni bralni dosežki

 Odstotek dijakov, ki se ukvarjajo z različnimi bralnimi ak- 
tivnostmi na spletu »večkrat na teden« ali »večkrat na dan«

 Odstotek dijakov, ki so na naslednje trditve o koristno- 
sti šole odgovorili s »Strinjam se« in »Popolnoma se stri-
njam«

 Odstotek dijakov, ki so na trditve o disciplini pri pouku 
slovenščine odgovorili z »Nikoli ali zelo redko« in »Pri
nekaterih urah«

 Odstotek dijakov, ki so na trditve o spodbudi s strani uči- 
telja odgovorili s »Pri večini ur« in »Pri vseh urah«

 Odstotek dijakov, ki so na trditve o transparentnosti uč- 
nega procesa in ocenjevanja odgovorili s »Pri večini ur«
in »Pri vseh urah«

 Odstotek dijakov, ki so na trditve o odnosu učiteljev do 
njih odgovorili s »Strinjam se« in »Popolnoma se stri-
njam«

 Opisna statistika za preučevane nominalne spremenljivke 

 Opisna statistika za preučevane intervalne spremenljivke 

 Nepojasnjena varianca na ravni šole in dijaka v različnih 
modelih

 Učinki posameznih napovednikov v modelu 1 in modelu 2 
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17