dr. Manja Klemenčič

Dr. Manja Klemenčič je višja predavateljica sociologije visokega šolstva na oddelku za sociologijo in višja predavateljica splošne edukacije na Univerzi Harvard. Vsi predmeti, ki jih poučuje na Harvardu so bili nagrajeni s priznanjem za odličnost v poučevanju. V 2020 je bila Klemenčičeva prejemnica nagrade za odličnost v mentorstvu študentom in v 2021 prejemnica nagrade za odličnost v poučevanju združenja akademsko najuspešnejših študentov na Harvardu (Phi Beta Kappa Alpha-Iota). Pet let zapovrstjo so jo diplomanti dodiplomskega študija izvolili na eno izmed profesoric z največjim učinkom na študente. Njene najnovejše objave vključujejo The Routledge International Handbook of Student Centered Learning and Teaching in Higher Education (Routledge, 2020), The International Encyclopedia of Higher Education Systems and Institutions (Springer, 2020) in the Bloomsbury Handbook on Student Representation in Higher Education (sledi v 2023). Tri poglavja objavljena v 2023 zaokrožajo njeno raziskovalno delo o študentih in agentnosti študentov v visokem šolstvu: “The Rise of Student Estate” (Vzpon študentov) (v The Handbook on Governance and Management in Higher Education); “A Theory of Student Agency in Higher Education” (Teorija agentnosti študentov v visokem šolstvu) (v The International Research Handbook on Student Experiences in Higher Education) in “A Theory of Student Impact on Higher Education” (Teorija učinkov študentov na visoko šolstvo) (v The Handbook on Student Voice in Higher Education). Klemenčičeva je od 2014 glavna urednica in od 2022 glavna sourednica akademske revije European Journal of Higher Education (Routledge/Taylor&Francis), od 2015 sourednica knjižne zbirke, Understanding Student Experiences of Higher Education (Bloomsbury) in od 2022 sourednica knjižne zbirke Higher Education Dynamics (Springer Nature). Je članica uredniških odborov še petih akademskih revij in recenzentka za več kot 20 akademskih revij in akademskih založb. Na Harvardu vodi akademski seminar Universities: Past, Present, and Future (Harvard University Mahindra Center for Humanities). Je svetovalka Evropski Komisiji, UNESCO, Svetovni Banki, državnim upravam, agencijam za kakovost ter visokošolskim zavodom na področju priprav politik in strategij visokega šolstva, znanosti in inovacij. Od julija 2023 bo/je vodja raziskovalnega projekta Agentnost študentov v evropskih univerzitetnih združenjih, na primeru EUTOPIA, ki ga financira ARRS in gosti Center za edukacijske študije na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani.

 

Dostopnost