Novice

NAPOVEDUJEMO: Zaključna konferenca projekta ROKA v ROKI

Zaključna konferenca projekta ROKA v ROKI z naslovom “Do we need a relational revolution in schools? Social, emotional and intercultural competences for inclusive societies” o pomembnosti odnosov v šoli bo potekala 28. in 29. januarja 2020 v Zadru, Hrvaška (v Hotelu Kolovare). Na konferenci bodo predstavljeni rezultati projekta s poudakom na izobraževanju za strokovne delavce ter […]

več

PI pogovori: ETTECEC – skupaj rastemo: Izzivi vključevanja otrok z avtizmom v predšolsko vzgojo

Pedagoški inštitut v sodelovanju s Svetovalnico za avtizem in Trubarjevo hišo literature vabi na nadaljevanje mesečnih diskusij “PI pogovori” v ponedeljek, 18.11. 2019, z začetkom ob 18.30 v Trubarjevi hiši literature, na Ribjem trgu 2 (vhod v prostore je s Stritarjeve ulice 7) z naslovom ETTECEC – skupaj rastemo: Izzivi vključevanja otrok z avtizmom v predšolsko […]

več

JAVNO POVABILO za zbiranje predlogov za nacionalno evalvacijsko študijo z naslovom “Identifikacija težav ter dobrih praks pri vzgoji in izobraževanju otrok s posebnimi potrebami s predlogi sprememb”

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport na podlagi Sklepa o izboru tem nacionalnih evalvacijskih študij in njihovem financiranju za obdobje 24 mesecev št. 013-26/2012-276 z dne 8. 5. 2019 in Sklepa o Dopolnitvi sklepa o izboru tem nacionalnih evalvacijskih študij in njihovem financiranju za obdobje 24 mesecev št. 013-26/2012-291 z dne 9. 8. 2019 v […]

več

JAVNO POVABILO za zbiranje predlogov za nacionalno evalvacijsko študij z naslovom “Analiza primernosti uporabe številčnega ocenjevanja področij športa, glasbene in likovne umetnosti”

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport na podlagi Sklepa o izboru tem nacionalnih evalvacijskih študij in njihovem financiranju za obdobje 24 mesecev št. 013-26/2012-276 z dne 8. 5. 2019 in Sklepa o dopolnitvi Sklepa o izboru tem nacionalnih evalvacijskih študij in njihovem financiranju za obdobje 24 mesecev št. 013-26/2012-291 z dne 9. 8. 2019 v […]

več

Projekt ROKA v ROKI med 10-imi najbolj navdihujočimi projekti, ki jih financira Evropska komisija

Mednarodni projekt HAND in HAND (http://www.handinhand.si/), ki ga vodi dr. Ana Kozina, sodelavka Pedagoškega inštituta, je European Education Policy Network izbrala med 10 najbolj navdihujočih projektov, ki jih financira Evropska komisija. Baze projektov, med katerimi je European Education Policy Network iskala in izbirala projekte na področju zdravja učiteljev in ravnateljev, priložnosti za poklicni razvoj, vse […]

več

Odgovor na kolumno Ranke Ivelja »Ruben Papian ali korupcija po šolsko«, objavljene v Dnevniku, 1. avgusta 2019

Ob vložitvi obtožnic v zadevi Papian, ki je lansko leto (upravičeno) razburjala strokovno javnost s področja vzgoje in izobraževanja, je novinarka Ranka Ivelja konec julija objavila serijo treh člankov, v katerih, ob opozorilu, da so bile obtožnice končno vložene, obnavlja že znana dejstva in razglablja o morebitnem pravnem sancioniranju vpletenih. V zadnjem članku, kolumni z […]

več

Vabilo k prijavi na 4. znanstveno konferenco Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju

Vljudno vas vabimo, da se kot udeleženci brez prispevka prijavite na 4. znanstveno konferenco “Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Mednarodni vidki vzgoje in izobraževanja”, ki bo potekala 18. in 19. septembra 2019, v prostorih ZRC SAZU (Novi trg 2, 1000 Ljubljana). Prijavite se lahko TULE. Vabimo vas, da si ogledate še spletno stran konference (https://www.pei.si/konferenca/), kjer najdete tudi več informacij […]

več

Nov BRAVEdu priročnik z ustvarjalnimi idejami za zmanjševanje posledic revščine

V okviru projekta BRAVEdu je izšel priročnik z ustvarjalnimi idejami za zmanjševanje posledic revščine, ki so namenjene aktivnostim znotraj šole. Priročnik najdete na teh dveh povezavah: Odpravljanje tabuja revščine: Ustvarjalne ideje za zmanjševanje posledic revščine (aktivnosti v šoli) angleška verzija priročnika: BRAVEdu Handbook Breaking the Poverty Taboo – Creative Ideas for Mitigating the Effects of Poverty: […]

več

Učitelji in ravnatelji o svojem poklicu in pogojih dela: Rezultati Mednarodne raziskave poučevanja in učenja – TALIS 2018

Rezultati Mednarodne raziskave poučevanja in učenja – TALIS 2018, ki se je osredotočala na učitelje in ravnatelje ter njihov poklic in pogoje dela, so pokazali, da so slovenski učitelji izkušeni, z veliko let delovne dobe, da veliko pozornosti namenjajo jasni razlagi snovi ter se čutijo dobro pripravljene za poučevanje iz vsebine predmetov ter pedagogike. Skoraj […]

več