STAIRS: Podpora nacionalnim, regionalnim in lokalnim deležnikom pri soočanju z izzivi socialne inkluzije v izobraževanju in usposabljanju

STAIRS: Stakeholders Together Adapting Ideas to Readjust Local Systems to Promote Inclusive Education

Vodja projekta na PI: dr. Maša Vidmar
Center: Center za evalvacijske študije
Spletna stran projekta: https://stairs.tpf.hu/en
Časovno obdobje trajanja projekta: 31.1.2019 – 31.1.2022


Namen in cilj projekta:

Nadgraditev nacionalnih prizadevanj ter zagotavljanje dodane vrednosti z dobrimi praksami drugih evropskih držav (Irska, Portugalska) na področju zagotavljanja socialne vključenosti v izobraževanju. Pri tem se osredinjamo predvsem na razvoj sodelovalnih pristopov različnih deležnikov na šolski in lokalni ravni pri zagotavljanju enakih izobraževalnih možnosti učencev/učenk in dijakov/dijakinj z nizkim socialno-ekonomskim statusom ter dijakov/dijakinj s posebnimi potrebami v poklicnem izobraževanju in usposabljanju.


Aktivnosti projekta:  

V sodelovanju z nacionalnimi eksperti:

  • Razširiti in poglobiti razumevanje (nacionalnih) izzivov na področju (Nacionalno poročilo);
  • Identificirati dobre prakse drugih držav na področju (študijski obiski Irska, Portugalska in http://eslplus.eu/);
  • Oblikovati priporočila za uporabo dobrih praks v nacionalnem prostoru (Nacionalni prilagoditveni načrt in spletna usposabljanja);
  • Oblikovati priporočila za uporabo dobrih praks v evropskem prostoru (Evropski prilagoditveni načrt).

Partnerji v projektu:

  • Tempus Public Foundation (Budimpešta, Madžarska) (vodilni partner);
  • Pedagoški inštitut (Ljubljana, Slovenija);
  • Center za poklicno izobraževanje Republike Slovenije (Ljubljana, Slovenija);
  • Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias (Lizbona, Portugalska);
  • Mary Immaculate College (Limerick, Irska);
  • Županija Varaždin, Oddelek za izobraževanje, kulturo in šport (Varaždin, Hrvaška);
  • Centre of Applied Research and Continuing Education (Písek, Češka republika).

 

Vir/financer: EACEA, Erasmus KA3 – Social Inclusion