Kot običajno je prav, da se kaj napiše o mednarodnem dnevu žensk in enakosti med spoli. Kot kaže, ne gre na bolje, četudi nenehno poslušamo o doseženi ali celo »preseženi« enakosti spolov. Slednje pomeni, da so moški sedaj tisti, ki imajo manj pravic, so ogroženi, saj jim ne pustimo več biti »pravi« moški (za več […]
Pedagoški inštitut bo v skladu z veljavnimi predpisi in internimi akti razpisal nove priložnosti za mlade raziskovalce oziroma mlade raziskovalke v letu 2024. Na podlagi Zakona o znanstvenoraziskovalni in inovacijski dejavnosti (Uradni list RS, št. 186/2021), Splošnega akta o stabilnem financiranju znanstvenoraziskovalne dejavnosti (Uradni list RS, št. 87/2022 in 103/2022), internega Pravilnika o izboru in […]
Pred nami je javna objava prvih rezultatov Evropskega regionalnega modula ICCS 2022. Evropski regionalni modul ICCS 2022 je bil razvit z namenom, da se »izmerijo« vidiki državljanske vzgoje in izobraževanja, ki so (bili) opredeljeni kot pomembni za evropski kontekst, in sicer ob upoštevanju številnih družbenih in političnih vprašanj, relevantnih za Evropo. Politična participacija, podnebne spremembe, […]
Sveže iz tiska: Znanstvena monografija: Empowering Teachers Across Europe to Deal with Social, Emotional and Diversity-Related Challenges, Volume 1: Experimentation Perspectives (urednica dr. Ana Kozina) Učenje in poučevanje sta socialen in čustven proces, v katerem je raznolikost, če jo prepoznamo, močno prisotna. Podpora učiteljicam in učiteljev pri razvijanju njihovih socialnih in čustvenih kompetenc ter prepoznavanja […]
Evropska unija je dodelila financiranje COST akciji: „Redressing Radical Polarisation: Strengthening European Civil Spheres facing Illiberal Digital Media“ (DepolarisingEU). Na PI sodelujeta: dr. Igor Ž. Žagar dr. Žan Lep Več informacij spodaj. Press release **FOR IMMEDIATE RELEASE** **European Union Funds International Collaborative Project Network to Address Radical Polarisation and Strengthen European Civil Spheres** […]
Tudi v letu 2024 Pedagoški inštitut (PI), Slovensko društvo raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE), Center Republike Slovenije za mobilnosti in evropske programe izobraževanja in usposabljanja (CMEPIUS) ter Oddelek za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani organizirajo 9. znanstveno konferenco z naslovom »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Umetna inteligenca v vzgoji in izobraževanju«. Konferenca bo potekala dva dni, in sicer v sredo, […]
Pred nami je javna objava prvih rezultatov Evropskega regionalnega modula ICCS 2022. Evropski regionalni modul ICCS 2022 je bil razvit z namenom, da se »izmerijo« vidiki državljanske vzgoje in izobraževanja, ki so (bili) opredeljeni kot pomembni za evropski kontekst, in sicer ob upoštevanju številnih družbenih in političnih vprašanj, relevantnih za Evropo. Politična participacija, podnebne spremembe, […]
Spoštovana Slovenska akademija znanosti in umetnosti, spoštovana Rektorska konferenca Republike Slovenije, spoštovana Koordinacija samostojnih raziskovalnih inštitutov Slovenija, spoštovane kolegice in kolegi! Takole se glasi ena od trditev, ki jo že več kot štiri mesece poslušamo v slovenskih in tujih medijih, ne da bi jo kakorkoli problematizirali, se vprašali po njeni verodostojnosti ali jo skušali […]
Na Pedagoškem inštitutu, kjer se ukvarjamo tudi s kakovostjo vzgojno-izobraževalnega procesa v vrtcih, z zaskrbljenostjo spremljamo informacije o nameri reorganizacije javnih vrtcev v Mestni občini Ljubljana. Spornih se nam namreč zdi kar nekaj vidikov zagotavljanja kakovosti. Eden od kazalnikov kakovostnega vrtca je zmožnost, da se odziva na potrebe otrok, družin in zaposlenih. Ker predlog predvideva, […]
Pridružite se nam na zadnjem mednarodnem spletnem dogodku projekta ROKA v ROKI, ki bo potekal v sredo, 7. februarja, med 10.00 in 12.00. Na dogodku vam bomo predstavili učinke programa ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljic in učiteljev na dobro počutje učiteljev in njegove pozitivne učinke na kakovost izobraževanja. Govorili bomo o: ključnih konceptih programa ROKA […]