Novice

Vabimo vas na HAND IN HAND webinar na temo različnsti

V okviru projekta ROKA V ROKI: opolnomočenje učiteljic in učiteljev v Evropi za spoprijemanje s kariernimi izzivi preko podpore socialnim in čustvenim kompetencam ter sprejemanju različnosti Univerza Mid Sweden organizira webinar, ki bo potekal 1. oktobra 2021 ob 10.00. Webinar se bo osredotočal na konceptualizacijo različnosti v družbi s posebnim poudarkom na raznoličnosti znotraj učilnic. […]

več

Odziv Znanstvenega sveta Pedagoškega inštituta na razrešitev članov UO PI

Vlada Republike Slovenije je na 92. redni seji dne 16. 9. 2021 predčasno razrešila dosedanja člana Upravnega odbora PI, imenovana na predlog ministrstva, tj. Aleša Ojsterška in dr. Stojana Sorčana. Oba člana sta zavzeto opravljala svojo vlogo v prid razvoja PI in kakovosti raziskovanja vzgoje in izobraževanja v Sloveniji. V Upravni odbor je vlada do […]

več

Mreža za pismenost in bralno kulturo

Pedagoški inštitut podpira Mrežo za pismenost in bralno kulturo, ki je doslej neformalna oblika povezovanja deležnikov in partnerjev ter strokovnjakov, ki delujejo na področju pismenosti in bralne kulture. Mreža je bila spodbujena, da vzpostavi sinergije in dobro sodelovanje deležnikov z vseh ravni, ki v okviru svoje dejavnosti prispevajo k razvoju pismenosti in bralne kulture otrok, […]

več

Zaključna konferenca projekta LE Z DRUGIMI SMO

Vljudno vas vabimo na zaključno konferenco projekta Le z drugimi smo, ki bo potekala v petek, 17. septembra 2019, v Atriju ZRC SAZU (Novi trg 2, Ljubljana). Program konference je dostopen TUKAJ.  

več

Simpozij na temo retorike in pandemije / A symposium dedicated to rhetoric and pandemics

Pedagoški inštitut in Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem sta 9. 9. 2021 organizirala simpozij z naslovom Diskurzi pandemije: retorika kužnosti in kužna retorika, ki je potekal v Dvorani Sv. Frančiška Asiškega v Kopru. Trenutna kriza Covid-19 je foucaultovski pojem biopolitike, ki je v akademskem in širšem kulturnem diskurzu v preteklih desetletjih postal skoraj že obrabljen, […]

več

JAVNI RAZPIS za delovno mesto direktorja javnega raziskovalnega zavoda Pedagoški inštitut

Na podlagi 10. člena Sklepa o ustanovitvi javnega raziskovalnega zavoda Pedagoški inštitut (Uradni list RS, št. 26/95, 65/99, 33/02, 57/02, 115/02, 11/06, 47/11 in 61/16) in 33. člena Statuta Javnega raziskovalnega zavoda Pedagoški inštitut, Pedagoški inštitut, Gerbičeva 62, 1000 Ljubljana, objavlja   JAVNI RAZPIS          za delovno mesto direktorja javnega raziskovalnega zavoda Pedagoški inštitut   […]

več

Pri založbi Routledge je izšel The Routledge Handbook on the American Dream (Volume 1)

Pri založbi Routledge je izšel The Routledge Handbook on the American Dream (Volume 1), ki sta ga uredila dr. Mitja Sardoč in prof. Robert C. Hauhart. Publikacija prinaša 19 poglavij, ki predstavijo različne razsežnosti tega kompleksnega fenomena (npr. problematika enakih možnosti, socialne mobilnost, meritokracije itn.). Gre za prvo (in najobsežnejšo) tovrstno publikacijo o fenomenu, ki predstavlja ‘destilirano’ različico […]

več

Izšla je tematska številka Talents and Distributive Justice

Pri reviji Educational Philosophy and Theory (letnik 53, št. 8) je izšla tematska številka ’Talents and Distributive Justice’, ki prinaša prispevke o različnih razsežnostih problematike talentov in distributivne pravičnosti. Avtorji prispevkov so Mitja Sardoč in Tomaž Deželan, Jaime Ahlberg, Johannes Giesinger, Kirsten Meyer, Johathan J.B. Mijs, Mark C. Vopat in Winston C. Thompson. Gostujoči urednik tematske številke […]

več

Mednarodni spletni simpozij “Kako misliti (in razumeti) radikalizacijo in nasilni ekstremizem”

Pedagoški inštitut, Fakulteta za družbene vede (Univerza v Ljubljani) in Filozofska fakulteta (Univerza v Mariboru, Slovenija) so v četrtek, 27. maja 2021 izvedle mednarodni spletni simpozij Kako misliti (in razumeti) radikalizacijo in nasilni ekstremizem. Osnovni cilj simpozija je bil preseči ‘konvencionalno modrost’, povezano z radikalizacijo in nasilnim ekstremizmom, ki ga najbolje predstavljajo številni slogani, metafore […]

več

JAVNO POVABILO Ponovitev razpisa za zbiranje predlogov za nacionalno evalvacijsko študijo s trajanjem 24 mesecev z naslovom ANALIZA POTREB, POGOJEV IN MOŽNOSTI OBVEZNEGA VKLJUČEVANJA OTROK V ENEGA IZMED PROGRAMOV PREDŠOLSKE VZGOJE Z VIDIKA ZMANJŠEVANJA SOCIALNE, EKONOMSKE IN KULTURNE NEENAKOSTI

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport na podlagi Sklepa o izboru tem nacionalnih evalvacijskih študij in njihovem financiranju za obdobje 24 mesecev št. 013-26/2012-367 z dne 7. 10. 2020 v povezavi s 6. členom Protokola o določanju in načinu izvajanja nacionalnih evalvacijskih študij z dne 17. 3. 2015 ter spremembami z dne 16. 7. 2018 […]

več

Dostopnost