Učinki programa ROKA v ROKI: Ali lahko v Sloveniji podpremo socialne in čustvene kompetence ter prepoznavanje različnosti pri učiteljicah in učiteljih Kdaj: četrtek, 15. februar 2024, s pričetkom ob 9.00 Kje: Hotel Slon, Slovenska cesta 34, Ljubljana Prijava: https://1ka.arnes.si/a/d4158b9b Na dogodku bomo prvič predstavljeni rezultati triletnega evropskega projekta ROKA v ROKI: Opolnomočenje učiteljic in učiteljev […]
Pedagoški inštitut je v letu 2023 predstavil rezultate treh mednarodnih raziskav znanja, ki jih izvaja za MVI, z namenom izboljšave vzgojno-izobraževalnega procesa: meseca maja PIRLS 2021 (Mednarodno raziskavo bralne pismenosti), novembra ICCS 2022 (Mednarodno raziskavo državljanske vzgoje in izobraževanja; obe potekata pod okriljem IEA, Mednarodne zveze za evalvacijo izobraževalnih dosežkov) in decembra raziskavo PISA 2022 […]
Najnovejši podatki raziskave, pri kateri sodelujejo 15 let stari mladostniki iz kar 83 držav, pri mladih iz slovenskih šol kažejo na splošen upad tako pri matematični, kot tudi pri bralni in naravoslovni pismenosti. Povprečna dosežka iz matematike in naravoslovja se sicer še vedno umeščata nad povprečje držav članic OECD, dosežek iz bralne pismenosti pa je, […]
Vabimo vas na kolokvij ob izdaji publikacije Pedagoški leksikon: izbrani temeljni pojmi, ki bo potekal v petek, 15. 12. 2023 v sejni sobi Pedagoškega inštituta, Gerbičeva ulica 62, Ljubljana. Pedagoški leksikon je nastal kot plod sodelovanja med Pedagoškim inštitutom in Inštitutom za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU v okviru projekta Dostopni slovarji, dostopni posnetki, […]
Pedagoški inštitut in Oddelek za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete v Ljubljani vabita na predavanje poljskega antropologa dr. Kamila Wieleckega (College of Liberal Arts and Sciences, Univerza v Varšavi) z naslovom: Undergoing a Shock of Cultural Diversity: Polish Schools in the Face of Inflow of Refugee Students from Ukraine (V šoku zaradi kulturne raznolikosti: Soočanje […]
Pred nami je javna objava prvih rezultatov mednarodne raziskave OECD PISA 2022. Raziskava PISA 2022 preverja bralno, matematično in naravoslovno pismenosti slovenskih 15-letnikov. V izvedbi leta 2022 je bilo glavno področje preverjanja matematična pismenost. Koordinator in izvajalec raziskave PISA v Sloveniji je Pedagoški inštitut. Prvi rezultati bodo predstavljeni predstavnikom medijev na novinarski konferenci Ministrstva za […]
ICCS je Mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja, ki jo na mednarodni ravni koordinira IEA (Mednarodna organizacija za evalviranje učinkov izobraževanja), v Sloveniji pa Pedagoški inštitut, ki z raziskavo izvede neodvisno evalvacijo tega segmenta šolskega sistema. Namen raziskave je raziskati, na kakšne načine se mladi v različnih državah (oziroma izobraževalnih sistemih) pripravljajo na (aktivno) državljanstvo. […]
V digitalni knjižnici Pedagoškega inštituta je izšel Pedagoški leksikon: izbrani temeljni pojmi. Ta poskusna izdaja je nastala kot plod sodelovanja med Pedagoškim inštitutom in Inštitutom za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU v okviru projekta “Dostopni slovarji, dostopni posnetki, dostopna slovenščina” in vsebuje poskusni izbor avtorskih gesel, ki predstavljajo podlago in konceptualni okvir za nadgradnjo […]
V Sobotni prilogi si lahko preberete zanimiv intervju, ki je nastal v okvru Tedna retorike na PI in v katerem so sodelovale_i: prof. dr. Arlene Holmes-Henderson (Univerza v Durhamu, Velika Britanija), prof. dr. Anne-Grete Kaldahl (Metropolitanska univerza v Oslu, Norveška), prof. dr. Lisa Storm Villadsen (Univerza v Kopenhagnu, Danska), prof. dr. Janja Žmavc (Pedagoški inštitut, […]
Za nami je 1. nacionalni dogodek projekta »??????? – ??????? ??? ???????? ??č?? ?????? ???????? ? ?????????«, pri katerem kot del konzorcija sodeluje tudi (naziv vaše organizacije). Na dogodku smo: ? začrtali smernice izvedbe nacionalne politike odprte znanosti in ? spoznali uspešne prakse uvajanja načel odprte znanosti v Evropskem raziskovalnem prostoru. Pa še nekaj misli […]