Novice

“ VESELI IDIOTI – NOVI SMOTRI IZOBRAŽEVANJA: Sprememba vloge šole pri formiranju posameznika”

PI pogovori se bodo osredinjali na spremembe v izobraževanju danes, kot posledico novodobnih družbeno-političnih strategij  na ravni EU in v Sloveniji. Problematizirali bodo edukacijske politike, javni in strokovni (šolski) diskurz ter smotre oz. cilje formalnega izobraževanja z vidika izidov za posameznika. Odprli bodo vprašanje spremenjene vloge šole pri formiranju posameznika, ki se oddaljuje od humanističnega […]

več

“NEFORMALNO UČENJE? KAJ PA JE TO?”

Leta 2014 so sodelavci Pedagoškega inštituta v sodelovanju z nekaterimi zunanjimi sodelavci pri založbi Cambridge Scholars Publishing izdali znanstveno monografijo From Formal to Non–Formal: Education, Learning and Knowledge, ki se je ukvarjala s široko tematiko neformalnega učenja, izobraževanja in znanja. Monografija je nastala v okviru temeljnega raziskovalnega projekta »Antropološki vidiki neformalnega pridobivanja znanj«, ki je […]

več

Pi pogovori, “Veseli idioti: novi smotri izobraževanja”

Sprememba vloge šole pri formiranju posameznika PI pogovori se bodo osredinjali na spremembe v izobraževanju danes, kot posledico novodobnih družbeno-političnih strategij  na ravni EU in v Sloveniji. Problematizirali bodo edukacijske politike, javni in strokovni (šolski) diskurz ter smotre oz. cilje formalnega izobraževanja z vidika izidov za posameznika. Odprli bodo vprašanje spremenjene vloge šole pri formiranju […]

več

“KAKOVOSTNA PREDŠOLSKA VZGOJA V EVROPI IN PRI NAS: OD TEORIJE K PRAKSI”

Ali povsod po Evropi poznajo takšne vrtce, kot jih imamo pri nas? So vzgojiteljice v slovenskih vrtcih bolj ali manj izobražene kot drugod po Evropi? Je moč izmeriti kakovost v vrtcu in kaj jo sploh določa?  Je s starši moč oblikovati partnerski odnos in kako ga doseči? Kako otrokom omogočiti uresničevanje njihovih izbir? Na junijskih […]

več

Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja

Pedagoški inštitut je bil v zadnjih dveh letih vključen v projekt Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja. Namen tega projekta je bil – na osnovi splošnih in specifičnih kompetenc 21. stoletja, inovativnih pristopov poučevanja in učenja podprtih s sodobnimi e-storitvami in kakovostnimi e-vsebinami ter tehnologijami prihodnosti – razviti sistemske mehanizme in pedagoške strategije […]

več

Pi pogovori, “Neformalno učenje? Kaj pa je to?”

Leta 2014 so sodelavci Pedagoškega inštituta v sodelovanju z nekaterimi zunanjimi sodelavci pri založbi Cambridge Scholars Publishing izdali znanstveno monografijo From Formal to Non–Formal: Education, Learning and Knowledge, ki se je ukvarjala s široko tematiko neformalnega učenja, izobraževanja in znanja. Monografija je nastala v okviru temeljnega raziskovalnega projekta »Antropološki vidiki neformalnega pridobivanja znanj«, ki je […]

več

“NEFORMALNO UČENJE? KAJ PA JE TO?”

Leta 2014 so sodelavci Pedagoškega inštituta v sodelovanju z nekaterimi zunanjimi sodelavci pri založbi Cambridge Scholars Publishing izdali znanstveno monografijo From Formal to Non–Formal: Education, Learning and Knowledge, ki se je ukvarjala s široko tematiko neformalnega učenja, izobraževanja in znanja. Monografija je nastala v okviru temeljnega raziskovalnega projekta »Antropološki vidiki neformalnega pridobivanja znanj«, ki je […]

več

Zaključek projekta Opolnomočimo mlade na karierni poti

Prihodnost mladih na sodobnem trgu dela je nepredvidljiva. V okviru projekta Opolnomočimo mlade na karierni poti smo s poglobljenim vpogledom v obstoječe pristope vseživljenjske karierne orientacije na evropski in nacionalni ravni izpostavili nekatere pomembne razmisleke o konceptualnem razumevanju povezanosti osebnostnega, socialnega in kariernega razvoja mladih ter izpostavili pristope za nadgraditev obstoječih izobraževalnih praks za opolnomočenje […]

več

“IZOBRAŽEVANJE IN OTROKOVE PRAVICE”

Nedavno je minilo petindvajset let od sprejetja Konvencije o otrokovih pravicah, v kateri je med drugim otrokom priznana tudi pravica do izobraževanja. Toda ta pravica, katere uresničevanje se zdi v razvitem svetu – vsaj ko gre za osnovno raven izobraževanja – nekaj samoumevnega, je v mnogih predelih sveta še vedno kršena. Tako se vsem mednarodnim […]

več

Dostopnost