Predstavitev rezultatov Mednarodne raziskave poučevanja in učenja TALIS 2018

Vljudno vabimo na poglobljeno predstavitev in razpravo o rezultatih Mednarodne raziskave poučevanja in učenja TALIS 2018
(The OECD Teaching and Learning International Survey), ki bo v sredo, 19. junija 2019, ob 12. uri veliki dvorani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport (Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana).

Pred tem bo ob 11. uri v novinarskem središču Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport potekala novinarska konferenca ob predstavitvi rezultatov, na katero vabimo vse zainteresirane novinarje. 

Neposredni prenos novinarske konference si bo možno ogledati v veliki dvorani MIZŠ od 11.00 dalje.

Mednarodna raziskava učenja in poučevanja, TALIS 2018, je raziskava o delu in poklicu učiteljev, namenjena razvoju politik na področju izobraževanja. Raziskava se je izvajala pod koordinatorstvom Organizacije za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD), v 48 državah in posameznih šolskih sistemih. V okviru TALIS so učitelji in ravnatelji poročali o svojem izobraževanju in različnih vidikih trenutnega dela v šoli. Sodelovali so učitelji v zadnjem triletju osnovne šole (7. – 9. razred) in učitelji v srednji šoli ter ravnatelji osnovnih in srednjih šol. Na novinarski konferenci bomo predstavili mednarodne primerjave prvega dela zbranih podatkov in analiz rezultatov (drugi del sledi predvidoma marca 2020). Ob tem bosta objavljeni še nacionalno in mednarodno poročilo o rezultatih raziskave.

Z raziskavo TALIS Slovenija pridobiva vpogled v primerjave med delom učiteljev vseh predmetov v osnovni in srednji šoli ter izzive njihovega poklica, prihaja pa prav v času snovanja novih strategij razvoja izobraževanja.

Na dogodku bodo sodelovali:

  • dr. Jernej Pikalo, minister za izobraževanje, znanost in šport, z uvodnim nagovorom,
  • Barbara Japelj Pavešićnacionalna koordinatorka TALIS za Slovenijo, ki bo predstavila rezultate,
  • Martina Vuk, državna sekretarka, ki bo podala komentar na rezultate raziskave.

 

Vljudno vabljeni!

Dostopnost