Novice

Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja

Pedagoški inštitut je bil v zadnjih dveh letih vključen v projekt Inovativna pedagogika 1:1 v luči kompetenc 21. stoletja. Namen tega projekta je bil – na osnovi splošnih in specifičnih kompetenc 21. stoletja, inovativnih pristopov poučevanja in učenja podprtih s sodobnimi e-storitvami in kakovostnimi e-vsebinami ter tehnologijami prihodnosti – razviti sistemske mehanizme in pedagoške strategije […]

več

Pi pogovori, “Neformalno učenje? Kaj pa je to?”

Leta 2014 so sodelavci Pedagoškega inštituta v sodelovanju z nekaterimi zunanjimi sodelavci pri založbi Cambridge Scholars Publishing izdali znanstveno monografijo From Formal to Non–Formal: Education, Learning and Knowledge, ki se je ukvarjala s široko tematiko neformalnega učenja, izobraževanja in znanja. Monografija je nastala v okviru temeljnega raziskovalnega projekta »Antropološki vidiki neformalnega pridobivanja znanj«, ki je […]

več

“NEFORMALNO UČENJE? KAJ PA JE TO?”

Leta 2014 so sodelavci Pedagoškega inštituta v sodelovanju z nekaterimi zunanjimi sodelavci pri založbi Cambridge Scholars Publishing izdali znanstveno monografijo From Formal to Non–Formal: Education, Learning and Knowledge, ki se je ukvarjala s široko tematiko neformalnega učenja, izobraževanja in znanja. Monografija je nastala v okviru temeljnega raziskovalnega projekta »Antropološki vidiki neformalnega pridobivanja znanj«, ki je […]

več

Zaključek projekta Opolnomočimo mlade na karierni poti

Prihodnost mladih na sodobnem trgu dela je nepredvidljiva. V okviru projekta Opolnomočimo mlade na karierni poti smo s poglobljenim vpogledom v obstoječe pristope vseživljenjske karierne orientacije na evropski in nacionalni ravni izpostavili nekatere pomembne razmisleke o konceptualnem razumevanju povezanosti osebnostnega, socialnega in kariernega razvoja mladih ter izpostavili pristope za nadgraditev obstoječih izobraževalnih praks za opolnomočenje […]

več

“IZOBRAŽEVANJE IN OTROKOVE PRAVICE”

Nedavno je minilo petindvajset let od sprejetja Konvencije o otrokovih pravicah, v kateri je med drugim otrokom priznana tudi pravica do izobraževanja. Toda ta pravica, katere uresničevanje se zdi v razvitem svetu – vsaj ko gre za osnovno raven izobraževanja – nekaj samoumevnega, je v mnogih predelih sveta še vedno kršena. Tako se vsem mednarodnim […]

več

Pi pogovori, “Izobraževanje in človekove pravice.”

Nedavno je minilo petindvajset let od sprejetja Konvencije o otrokovih pravicah, v kateri je med drugim otrokom priznana tudi pravica do izobraževanja. Toda ta pravica, katere uresničevanje se zdi v razvitem svetu – vsaj ko gre za osnovno raven izobraževanja – nekaj samoumevnega, je v mnogih predelih sveta še vedno kršena. Tako se vsem mednarodnim […]

več

“IZOBRAŽEVANJE IN OTROKOVE PRAVICE”

Nedavno je minilo petindvajset let od sprejetja Konvencije o otrokovih pravicah, v kateri je med drugim otrokom priznana tudi pravica do izobraževanja. Toda ta pravica, katere uresničevanje se zdi v razvitem svetu – vsaj ko gre za osnovno raven izobraževanja – nekaj samoumevnega, je v mnogih predelih sveta še vedno kršena. Tako se vsem mednarodnim […]

več

Brdavs na Dunaju – intervju z dr. Dušanom Petračem

V oktobru je Pedagoški inštitut gostil dr. Dušana Petrača, slovenskega fizika, ki je bil do upokojitve leta 2012 zaposlen na ameriški vesoljski agenciji NASA, sedaj pa kot NASA ambasador hodi po svetu in mlade navdušuje nad naravoslovjem. V okviru Pedagoškega Inštituta in v pričakovanju PISE 2015, ki bo imela še poseben poudarek na naravoslovju, je […]

več

Zaključen mednarodni projekt ICILS

Zaključen mednarodni projekt ICILS Datum: 20. 11. 2014 Mednarodna raziskava računalniške in informacijske pismenosti, ICILS se je zaključila z objavo mednarodnih rezultatov. Tiskovna konferenca z objavo prvih rezultatov je bila v četrtek, 20. 11. 2014. Vabljeni k ogledu rezultatov. Na konferenci za medije smo predstavili prve rezultate mednarodnih primerjav. Slovenski učenci 8. razredov so se […]

več

Dostopnost