Novice

»ZDRAVSTVENA VZGOJA IN ZDRAVJE KOT POSEL – Posamičnikov odnos do zdravja«

V predavanju in diskusiji bomo razlikovali ožje in širše pojmovanje zdravja. Vprašali se bomo, kaj lahko posamičnik kot duhovno ozaveščen posameznik sam stori za svoje zdravje. To je odvisno od tega, kako ga razume. Manjšina razume zdravje v najširšem smislu kot fizično, psihosocialno in duhovno ravnotežje in blagostanje individualne osebnosti, večina pa ga še vedno […]

več

Pi pogovori, »Zdravstvena vzgoja in zdravje kot posel – Posamičnikov odnos do zdravja«

V predavanju in diskusiji bomo razlikovali ožje in širše pojmovanje zdravja. Vprašali se bomo, kaj lahko posamičnik kot duhovno ozaveščen posameznik sam stori za svoje zdravje. To je odvisno od tega, kako ga razume. Manjšina razume zdravje v najširšem smislu kot fizično, psihosocialno in duhovno ravnotežje in blagostanje individualne osebnosti, večina pa ga še vedno […]

več

Pedagoški inštitut v sodelovanju s Trubarjevo hišo literature vabi na nadaljevanje mesečnih diskusij 

”PI pogovori”  z naslovom “ČUSTVENO IN SOCIALNO UČENJE”

Sogovorniki: doc. dr. Ana Kozina, znanstvena sodelavka na PI in docentka za psihologijo na Univerzi v Mariboru, 

izr. prof. dr. Gabi Čačinovič Vogrinčič, profesorica na Fakulteti za socialno delo Univerze v Ljubljani in 

Marjan Gorup, ravnatelj Osnovne šole Prežihovega Voranca v Ljubljani Pogovor bo povezovala:

dr. Urška Štremfel, znanstvena sodelavka na PI in vodja projekta »Približajmo […]

več

»ČUSTVENO IN SOCIALNO UČENJE«

“Naša najboljša možna dolgoročna investicija v človeški kapital je čustveno, socialno in kognitivno učenje. Do današnjega dne smo v izobraževalnem procesu v celoti zanemarili prvi dve področji. Eno izmed najbolj pomembnih sporočil literature s področja učinkovitih zgodnjih intervencij je, da imamo na socialne spretnosti ter motivacijo za razliko od kognitivnih sposobnosti večji vpliv. Te spretnosti […]

več

Pi pogovori, “Čustveno ali socialno učenje”

“Naša najboljša možna dolgoročna investicija v človeški kapital je čustveno, socialno in kognitivno učenje. Do današnjega dne smo v izobraževalnem procesu v celoti zanemarili prvi dve področji. Eno izmed najbolj pomembnih sporočil literature s področja učinkovitih zgodnjih intervencij je, da imamo na socialne spretnosti ter motivacijo za razliko od kognitivnih sposobnosti večji vpliv. Te spretnosti […]

več

Objava lestvice šol po dosežkih pri NPZ

Pred časom smo lahko v številnih medijih zasledili lestvico ˝najuspešnejših˝ osnovnih šol, pripravljeno na osnovi dosežkov učenk in učencev na nacionalnem preverjanju znanja (v nadaljevanju NPZ). Na prvi pogled se zdi, da je s tem javnosti omogočen dostop do informacij o kakovosti učenja in poučevanja na slovenskih osnovnih šolah in da so staršem šoloobveznih otrok […]

več

Moderna propaganda in upravljanje z ljudmi

V pričujočem sestavku je predstavljen povzetek ugotovitev raziskovalnega dela, ki ga je avtor opravil v svoji doktorski disertaciji na temo moderne propagande kot znanstvene tehnike upravljanja z ljudmi. »We treat the subject as a broad social engineering proces«[1] Mediji se nenehno sklicujejo na to, da nam prenašajo in kažejo nič manj kot svet. Kaj pa […]

več

Kaj je pokazala Mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009?

V Sloveniji je leta 2009 potekala Mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja (ICCS 2009), ki je preverjala državljansko vednost učencev. V Sloveniji je v raziskavi sodelovalo približno 3.000 učencev 8. in 9. razreda na 163 vzorčenih osnovnih šolah, poleg Slovenije pa je v raziskavi sodelovalo še 37 drugih držav. V Sloveniji je bilo v raziskavo […]

več

»POLITIKE NIČELNE TOLERANCE: PROBLEMI MOŽNOSTI IN IZZIVI«

Med politikami spoprijemanja z različnimi družbenimi problemi so v strokovnih razpravah vse pogostejši pozivi po ničelni toleranci do praks ali dejanj, ki so moralno nesprejemljiva. Neposrednost sporočila, da je vsakršno toleriranje praks ali dejanj, ki so – tako ali drugače – problematične nedopustno oz. nesprejemljivo je jasno in nedvoumno. Prav zaradi tega se ničelna toleranca […]

več

Pi pogovori, “Politike ničelne tolerance: problemi možnosti in izzivi”

Med politikami spoprijemanja z različnimi družbenimi problemi so v strokovnih razpravah vse pogostejši pozivi po ničelni toleranci do praks ali dejanj, ki so moralno nesprejemljiva. Neposrednost sporočila, da je vsakršno toleriranje praks ali dejanj, ki so – tako ali drugače – problematične nedopustno oz. nesprejemljivo je jasno in nedvoumno. Prav zaradi tega se ničelna toleranca […]

več

Dostopnost