Novice

REDS – Mednarodna raziskava motenj izobraževanja v času epidemije

REDS je mednarodna raziskava IEA (Mednarodna zveza za evalvacijo izobraževalnih učinkov), ki je bila zasnovana v sodelovanju z organizacijo UNESCO ter nacionalnimi koordinacijskimi centri v sodelujočih državah. Nacionalni koordinacijski center REDS je v Sloveniji vzpostavljen na Pedagoškem inštitutu, ki je s to raziskavo (podobno kot z ostalimi mednarodnimi primerjalnimi raziskavami, ki sicer potekajo na nekaj […]

več

STALIŠČE PEDAGOŠKEGA INŠTITUTA o Predlogu zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja

STALIŠČE PEDAGOŠKEGA INŠTITUTA o Predlogu zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (ZOFVI-N), skrajšani postopek, EPA 2102-VIII. S Predlogom zakona o spremembah in dopolnitvah ZOFVI-N, ki so jo v zakonodajni postopek vložili poslanci SDS, NSi, SMC in poslanca narodnosti, se spreminjajo predvsem razmerja v sestavi svetov vzgojno izobraževalnih zavodov […]

več

Objavljamo dve protestni izjavi ob vladni zavrnitvi soglasja k ponovnemu imenovanju dr. Igorja Ž. Žagarja za direktorja Pedagoškega inštituta

Vladna zavrnitev soglasja k ponovnemu imenovanju dr. Igorja Ž. Žagarja za direktorja Pedagoškega inštituta je nesprejemljiv poseg v akademsko sfero Vlada je po letu dni že drugič zavrnila sklep Upravnega odbora Pedagoškega inštituta, da uspešnemu direktorju inštituta, dr. Igorju Ž. Žagarju podeli nov mandat. Glede na zgodovino posegov desnih vlad na Pedagoški inštitut je jasno, […]

več

Izjava Znanstvenega sveta Pedagoškega inštituta ob (ponovni) zavrnitvi soglasja k imenovanju prof. dr. Igorja Žagarja Žnidaršiča za direktorja Pedagoškega inštituta

Upravni odbor Pedagoškega inštituta je dne 20. 9. 2021 za direktorja Pedagoškega inštituta imenoval prof. dr. Igorja Žagarja Žnidaršiča za mandatno obdobje 2021–2026. Skladno s Statutom Pedagoškega inštituta je Upravni odbor Pedagoškega inštituta sklep o imenovanju direktorja posredoval Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport za pridobitev soglasja ustanovitelja. Vlada se do 9. 11. 2021 (torej […]

več

Nagradna igra v okviru raziskave Pozitivni razvoj mladih: razvojne zakonitosti v kontekstu migracij

Pedagoški inštitut organizira nagradno igor v okviru razsiavke Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne zakonitosti v kontekstu migracij. V nagradni igri lahko sodelujejo tisti posamezniki, ki so sodelovali v prejšnjih zajemih podatkov raziskave Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne zakonitosti v kontekstu migracij na ravni osnovne šole in so se strinjali s sodelovanjem v raziskavi […]

več

Mednarodni (virtualni) simpozij Kako misliti (in razumeti) toleranco

Organizatorja simpozija Filozofska fakulteta (Univerza v Mariboru, Slovenija) in Pedagoški inštitut (Ljubljana, Slovenija) vljudno vabita na mednarodni (virtualni) simpozij Kako misliti (in razumeti) toleranco, ki bo potekal v torek, 23. novembra 2021. Kratek opis dogodka: Mednarodni spletni simpozij Kako misliti (in razumeti) toleranco (izveden bo v torek, 23. novembra 2021 kot ‘Teams webinar’) združuje vodilne […]

več

Imenovanje vršilca dolžnosti direktorja Pedagoškega inštituta

Upravni odbor Pedagoškega inštituta je dne 20. 9. 2021, na 20. redni seji, po predhodno izvedenem javnem razpisu za zasedbo prostega delovnega mesta direktorja Pedagoškega inštituta za mandatno obdobje 2021 – 2026, za direktorja Pedagoškega inštituta imenoval prof. dr. Igorja Žagarja Žnidaršiča. Skladno z določbo tretjega odstavka 30. člena Statuta Pedagoškega inštituta je Upravni odbor […]

več

Vabilo k sodelovanju v projektu ROKA v ROKI

Vljudno vabimo osnovne šole k prijavi za sodelovanje v projektu ROKA V ROKI: opolnomočenje učiteljic in učiteljev v Evropi za spoprijemanje s kariernimi izzivi preko podpore socialnim in čustvenim kompetencam ter sprejemanju različnosti .

več

Glavni poudarki raziskave o vzgojno-izobraževalnem procesu v predšolski vzgoji in njegovih učinkih v času epidemije bolezni covid-19

Raziskava o VIZ-procesu v predšolski vzgoji in njegovih učinkih v času epidemije bolezni covid-19 je pokazala, da so se vrtci čutili zapostavljene, pozabljene, kot da niso del VIZ-sistema. Pogrešali so podporo vodilnih in odgovornih institucij ter dvosmerno komunikacijo in vključevanje strokovnjakov predšolske vzgoje v sprejemanje odločitev. Tako VD kot tudi SD so v večini primerov […]

več

Dostopnost