V torek, 23. septembra 2025, smo v prostorih Pritličja izvedli dogodek ob Evropski noči raziskovalcev z naslovom »Prerokovati iz drobovine (naše) tehnologije: kakšen bo človek jutrišnjega dne?«. Sodelovali smo: dr. Igor Bijuklič (PI) kot moderator, dr. Nina Cvar (FF UL), dr. Aleš Mendiževec (FI ZRC SAZU) in dr. Valerija Vendramin (PI). Dogodek je temeljil tudi […]
Vljudno vabljeni na simpozij z naslovom Feministična teorija in zakaj jo potrebujemo tudi v izobraževanju, ki ga organiziramo na Pedagoškem inštitutu v sklopu praznovanja 60-letnice inštituta. Naslov: Feministična teorija in zakaj jo potrebujemo tudi v izobraževanju Moderatorka: dr. Valerija Vendramin, Pedagoški inštitut Datum in ura: sreda, 15. oktober 2025, ob 17.00 Lokacija: sejna soba Pedagoškega inštituta (Gerbičeva 62, Ljubljana) Razpravljavci […]
Na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje bodo v torek, 7. oktobra 2025, medijem in zainteresirani javnosti predstavljeni rezultati mednarodne raziskave o učenju in poučevanju. Novinarska konferenca ob javni razgrnitvi rezultatov mednarodne raziskave TALIS 2024 V medijskem središču Ministrstva za vzgojo in izobraževanje (Masarykova 16, Ljubljana) bosta ob 10. uri rezultate mednarodne raziskave TALIS 2024 […]
V četrtek, 18. septembra 2025, se je z okroglo mizo zaključila 10. znanstvena konferenca »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: upad različnih pismenosti v Sloveniji – izzivi in priložnosti«. Na okrogli mizi z naslovom »Učenje iz rezultatov: Kako mednarodne raziskave izboljšujejo slovensko izobraževanje?« so izr. prof. dr. Eva Klemenčič Mirazchiyski, vodja Centra za uporabno epistemologijo […]
V četrtek, 18. septembra 2025, je v okviru 10. znanstvene konference »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: upad različnih pismenosti v Sloveniji – izzivi in priložnosti« potekala podelitev priznanj Pedagoškega inštituta, ki jih Pedagoški inštitut podeli vsako leto v sodelovanju s Slovenskim društvom raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE). V letu 2025 je komisija, sestavljena iz predstavnikov […]
V sredo, 17. septembra 2025, se je z uvodnima nagovoroma predstojnice Oddelka za pedagogiko in andragogiko, dr. Monike Govekar Okoliš, in predstavnice Pedagoškega inštituta, mag. Ane Mlekuž, začela znanstvena konferenca z naslovom »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: upad različnih pismenosti v Sloveniji – izzivi in priložnosti«. Teme, ki jih obravnavata plenarni predavanji, skupaj s predstavitvijo […]
10. znanstvena konferenca »Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Upad različnih pismenosti v Sloveniji – izzivi in priložnosti« bo potekala dva dni, in sicer v sredo, 17. 9., in četrtek, 18. 9. 2025, v prostorih Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Aškerčeva 2, 1000 Ljubljana). Podrobnejši opis vsebinske usmeritve konference V zadnjih letih so mednarodne raziskave zaznale upad različnih […]
Napovedujemo četrto VABLJENO PREDAVANJE v sklopu praznovanja 60-letnice Pedagoškega inštituta. Naslov predavanja: Demokratična vzgoja in epistokracija: epistokratski izziv demokratični vzgoji. Datum in ura predavanja: četrtek, 11. septembra 2025, ob 17.00 Lokacija: projekcijska dvorana Mestnega muzeja Ljubljana (Gosposka ulica 15, 1000 Ljubljana) Prijava na predavanje: obrazec za prijavo Vsebina predavanja: Demokratična vzgoja in epistokracija: epistokratski izziv demokratični vzgoji. […]
Pedagoški inštitit poziva ministrstvo in vlado, da od Evropske komisije nemudoma zahtevata prekinitev sodelovanja Izraela v programu OBZORJE. Pedagoški inštitut že vse od agresije izraelske države na Gazo, po napadu Hamasa 7. oktobra 2023, na različne načine opozarja na »nesorazmeren odziv« Izraela, na neselektivno, celo sistematično pobijanje žensk in otrok, humanitarnih delavcev, zdravstvenega osebja in […]
Vabilo na spletni dogodek Kako krepiti duševno zdravje mladih v šolah: Spoznanja in izkušnje iz mednarodnega projekta me_HeLi-D: pismenost o duševnem zdravju in raznolikost 📅 22. avgust 2025 ob 10.00 | Zoom Pedagoški inštitut vas vabi na zaključni spletni dogodek mednarodnega projekta me_HeLi-D. Dogodek bo priložnost za predstavitev ključnih dosežkov projekta, raziskovalnih […]