Novice

Vabilo k oddaji prispevkov za tematsko številko Šolskega polja z naslovom Bralna (ne)pismenost in raziskava PISA (tematska urednica: Klaudija Šterman Ivančič)

Vabimo vas k oddaji prispevkov za tematsko številko Šolskega polja z naslovom “Bralna (ne)pismenost in raziskava PISA”, katere tematska urednica je Klaudija Šterman Ivančič. Bralna pismenost se je v preteklosti pokazala kot področje znanja, ki bi ga v slovenskem prostoru veljalo dodatno preučevati in razvijati. Tako so na primer podatki mednarodne raziskave PISA iz leta […]

več

Strokovni posvet v okviru Programa mednarodne primerjave dosežkov učencev in učenk PISA 2018

Vljudno vas vabimo na strokovni posvet v okviru Programa mednarodne primerjave dosežkov učencev in učenk PISA 2018 (OECD Programme for International Student Assessment), ki bo v torek, 14. januarja 2020, ob 10. uri v sejni sobi Pedagoškega inštituta (Gerbičeva 62, 1000 Ljubljana). Raziskava PISA tudi tokrat odpira prostor za razpravo o stanju na različnih področjih slovenskega […]

več

Vabilo k prijavi na zaključno konferenco projekta ROKA v ROKI

Zaključna konferenca projekta ROKA v ROKI z naslovom “Do we need a relational revolution in schools? Social, emotional and intercultural competences for inclusive societies” o pomembnosti odnosov v šoli bo potekala 28. in 29. januarja 2020 v Zadru, Hrvaška (v Hotelu Kolovare). Program konference OBRAZEC ZA REGISTRACIJO   Udeležba na konferenci je brezplačna (ni kotizacije), saj jo financira program Evropske komisije […]

več

SPOROČILO ZA MEDIJE: Rezultati mednarodne raziskave PISA 2018

Najnovejši podatki raziskave PISA iz leta 2018 kažejo stabilnost dosežkov pri matematični pismenosti ter manjši upad v dosežkih pri bralni in naravoslovni pismenosti slovenskih učencev in učenk. Na vseh treh področjih pismenosti Slovenija še vedno dosega rezultate nad povprečjem OECD. Podobno kot leta 2009, ko je bilo branje nazadnje poudarjeno področje merjenja v raziskavi, slovenski […]

več

Odziv na kolumno Tanje Lesničar Pučko, “Kdor bere, se uči kompleksno misliti”

V svoji kolumni, “Kdor bere, se uči kompleksno misliti”, Tanja Lesničar Pučko, 30. 11. 2019, med drugim zapiše: “… raziskava PISA je namreč ugotovila, da najstniki, ki veliko berejo (bralne navade pa se ustvarjajo v otroštvi), ob koncu srednje šole dosežejo takšno matematično in bralno pismenost, kot jo drugi šele po diplomi. Na teh dveh […]

več

Invitation for submitting articles to the scientific journal Šolsko polje entitled “Teaching feminism” (thematic editor: dr. Valerija Vendramin)

Specific images of womanhood/girlhood that are being marketed through the media cause the repackaging of not only girlhood but also feminism itself in a way that encourages women/girls to exchange political power for purchasing power (e. g. Becker et al., 2016). It is probably too simplistic to suggest the interest in feminist activism can be […]

več

VABILO na okroglo mizo: Raziskovanje med politiko in znanostjo v zadnjih štirih desetletjih

VABILO na okroglo mizo z naslovom: »Raziskovanje med politiko in znanostjo v zadnjih štirih desetletjih«, ki bo potekala kot uvod v deveto redno skupščino društva SLODRE, v četrtek, 5. decembra 2019, ob 17.00 na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani (sejna soba). V središče tokratne okrogle mize postavljamo razmisleke o odnosu med znanostjo in politiko na področju […]

več

Vabilo na pogovor: Pomen in zahtevnost publicistične dejavnosti akademskih in raziskovalnih institucij

Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani v sodelovanju s Pedagoškim inštitutom v času 35. knjižnega sejma organizira pogovor Pomen in zahtevnost publicistične dejavnosti akademskih in raziskovalnih institucij v petek, 29. 11. 2019, ob 14. uri, Cankarjev dom, dvorana M3,4 V omizju bomo razpravljali o pomenu in zahtevnosti publicistične dejavnosti na področju edukacije v akademskih in raziskovalnih […]

več

Javni natečaj za prosto delovno mesto

Objava: 26. 11. 2019 Rok za prijavo: 8 dni Javni raziskovalni zavod Pedagoški inštitut, Gerbičeva 62, 1000 Ljubljana, objavlja javni natečaj za prosto delovno mesto v Centru za kakovost v vzgoji in izobraževanju Korak za korakom   RAZISKOVALEC Uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske. Opis […]

več

PI pogovori: ETTECEC – skupaj rastemo: Izzivi vključevanja otrok z avtizmom v predšolsko vzgojo

Pedagoški inštitut v sodelovanju s Svetovalnico za avtizem in Trubarjevo hišo literature vabi na nadaljevanje mesečnih diskusij “PI pogovori” v ponedeljek, 18.11. 2019, z začetkom ob 18.30 v Trubarjevi hiši literature, na Ribjem trgu 2 (vhod v prostore je s Stritarjeve ulice 7) z naslovom ETTECEC – skupaj rastemo: Izzivi vključevanja otrok z avtizmom v predšolsko […]

več

Dostopnost